شرکت
پژوهش بازار و رسانه امروز (emrc) به منظور تکمیل کادر تحقیقات بازار خود،
افراد خلاق و توانمند با ویژگی های زیر را جذب می نماید:
عنوان شغلی
|
شرایط احراز
|
مدیر اجرایی
|
5
سال سابقه فعالیت در پروژه های تحقیقاتی (کیفی و کمی) – کارشناسی ارشد
علوم اجتماعی (پژوهشگری)، آمار و… – تسلط بر فرآیند جمع آوری و پایش
اطلاعات و ایجاد هماهنگی در پروژه ها – تسلط بر نرم افزارهای آماری، office
|
تحلیل گر آماری
|
3
سال سابقه فعالیت در پروژه های تحقیقاتی – کارشناس یا کارشناس ارشد آمار –
توانایی آنالیز اطلاعات، تهیه گزارشات و طرح های نمونه گیری – مسلط به نرم
افزار Office و SAS, PPSS
|
علاقه مندان به همکاری رزومه خود را از طریق ایمیل درج شده ارسال نمایند