متن آگهی:
پيرو اطلاعيه مورخ 1394/4/15
بدين وسيله به اطلاع آن دسته از داوطلباني كه موفق به كسب حدنصاب گردیده
اند، ميرساند كه رتبه بندي داوطلبان بر اساس نتايج حاصل از نمرات دروس
عمومي و اختصاصي، سابقه خدمت، بومي شهر يا استان و اولويتهاي قانوني
(ايثارگران و معلولين) و ساير شرايط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنماي
ثبتنام صورت گرفته و كارنامه داوطلبان از روز جاری مورخ 15/5/94 در سايت سازمانسنجش آموزش كشور به نشاني: www.sanjesh.org
قرار گرفته است. داوطلباني كه اسامي آنان در رديف چند برابر ظرفيت اولين
رشته شغل-محل انتخابي خود در دستگاههاي سازمان امور مالياتي كشور، سازمان
علمي و تحقيقاتي وابسته به نهاد رياست جمهوري، مركز اورژانس تهران، سازمان
علمي بهرهوري ايران، سازمان پزشكي قانوني، سازمان ثبت احوال كشور، واحدهاي
اداري دستگاه اجرايي استان خراسان شمالي، وزارت امور اقتصادي و دارايي،
سازمان دامپزشكي كشور، ديوان عدالت اداري، سازمان زمين شناسي و اكتشافات
معدني كشور، سازمان سنجش آموزش كشور، سازمان هواپيمايي كشور در سايت اين
سازمان اعلام گرديده، لازم است براساس برنامه زماني مشخص شده براي هر يك از
دستگاههاي اجرايي مربوط با در دست داشتن مدارك اعلام شده براي تحويل
مدارك و يا انجام مصاحبه تخصصي و ساير مراحل گزينشي به دستگاه ذيربط مراجعه
نمايند.
ضمناً به اطلاع داوطلبان سازمان آموزش فني و حرفهاي كشور میرساند
كه مرحله انجام مصاحبه تخصصی و تبدیل وضع مربیان حق التدریس سازمان آموزش
فنی و حرفهای کشور به ترتیب اولویت استانهای محروم در سطح کشور در جریان
میباشد. لذا داوطلبان میتوانند برای اطلاع از برنامهریزی مربوط به تاریخ
انجام مصاحبه در هر یک از استانها به سامانه سازمان آموزش فنی و حرفه ای
کشور به آدرس: www.irantvto.ir و یا به ادارات کل آموزش فنی و حرفهای استان مربوط (بر حسب محل جغرافیایی انتخابی استان) مراجعه نمایند.
توجه:
بديهي است عدم مراجعه براي تحويل مدارك و يا عدم شركت در مصاحبه استخدامي
در موعد مقرر به منزله انصراف از مراحل پذيرش و استخدام تلقي خواهد شد و
داوطلب حق هيچگونه اعتراضي نخواهد داشت.
1 – سازمان امور مالياتي كشور
داوطلباني كه فهرست اسامي
آنان در رديف چند برابر ظرفيت رشتههاي شغلي دستگاه سازمان امور مالياتي
كشور اعلام گرديده میبایست با در دست داشتن مدارک ذیل در تاریخهای تعیین
شده بر اساس جدول راهنمای زمانبندی به ادارات کل امور مالیاتی مربوط مراجعه
نمایند. بدیهی است عدم مراجعه افراد در زمان مقرر به منزله انصراف آنان از
تقاضای استخدام تلقی میگردد.
مدارک مورد نیاز در زمان مراجعه:
1- اصل و کپی شناسنامه از تمام صفحات.
2- اصل و کپی کارت ملی.
3- اصل و کپی آخرین مدرک تحصیلی در هنگام ثبتنام در آزمون.
4- اصل و کپی کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم (برای آقایان).
5- مدرک دال بر معلولیت عادی (ارائه اصل گواهی معلولیت از سازمان بهزیستی) در صورت استفاده از سهمیه معلولین.
6- مدارک دال بر ایثارگری در صورت استفاده از سهمیه پنج درصد ایثارگری (ارائه اصل گواهی).
7- مدارک دال بر بومی بودن.
8- گواهی اشتغال از دستگاه
محل خدمت با ذکر شماره شناسه قراردادی ومدت زمان سابقه قراردادی قابل قبول
در بخش دولتی ویژه شاغلین قراردادی دستگاههای اجرایی.
جدول زمان بندی در خصوص نحوه مراجعه داوطلبان استخدامی سازمان امور مالیاتی کشور
ردیف
|
نام استان
|
تفکیک مراجعه متقاضیان براساس حرف اول نام خانوادگی
|
زمانمراجعه
|
آدرس تلفن
|
1
|
آذربايجان شرقی
|
الف- ب – پ – ت – ث – ج – چ -ح – خ – د
|
94/5/24
|
تبریز – خ جمهوری اسلامی – میدان شهدا – اداره کل امورمالیاتی استان آذربایجان شرقی - اداره منابع انسانی
تلفن - 04135239681
|
ذ- ر- ز- ژ – س – ش – ص – ض - ط – ظ – ع – غ – ف – ق
|
94/5/25
|
ک – گ - ل – م – ن – و – هـ - ی
|
94/5/26
|
2
|
اصفهان
|
الف- ب – پ – ت – ث – ج – چ
|
94/5/24
|
اصفهان- خ سپاه- اداره کل امورمالیاتی استان اصفهان- اداره منابع انسانی تلفن - 0312222030
|
ح – خ – د- ذ- ر- ز- ژ – س – ش
|
94/5/25
|
ص – ض - ط – ظ – ع – غ – ف – ق- ک
|
94/5/26
|
گ - ل – م – ن – و – هـ - ی
|
94/5/27
|
3
|
البرز
|
الف- ب – پ – ت – ث – ج – چ -ح – خ – د- ذ- ر- ز- ژ – س – ش
|
94/5/24
|
کرج - بلوار جمهوری جنوبی – بین میدان سپاه و والفجر اداره کل امور مالیاتی استان البرز- اداره منابع انسانی
تلفن 02632703520
|
ص–ض- ط– ظ– ع – غ – ف – ق-ک– گ- ل–م –ن–و – هـ -ی
|
94/5/25
|
4
|
بوشهر
|
الف- ب – پ – ت – ث – ج – چ -ح – خ – د
|
94/5/24
|
بوشهر-خیابان قیصری دلواری-روبروی اداره پست - اداره کل امور مالیاتی استان بوشهر- اداره منابع انسانی تلفن- 07733320126
|
ذ- ر- ز- ژ – س – ش – ص – ض - ط – ظ – ع – غ – ف – ق
|
84/5/25
|
ک – گ - ل – م – ن – و – هـ - ی
|
94/5/26
|
5
|
خراسان رضوی
|
الف- ب – پ – ت – ث – ج – چ -ح – خ – د
|
24/5/94
|
مشهد- خیابان امام خمینی-اداره کل امورمالیاتی استان خراسان رضوی - اداره منابع انسانی تلفن-51038021115
|
ذ- ر- ز- ژ – س – ش – ص – ض - ط – ظ – ع – غ – ف – ق
|
25/5/94
|
ک – گ - ل – م – ن – و – هـ - ی
|
94/5/26
|
6
|
خراسان جنوبی
|
کلیه متقاضیان
|
94/5/24
|
بیرجند – خ مدرس – خ آیت اله سعیدی – حد فاصل
سعیدی 3 و5 – اداره کل امور مالیاتی استان خراسان جنوبی- اداره منابع
انسانی تلفن – 05632233475
|
7
|
خوزستان
|
الف- ب – پ – ت – ث – ج – چ -ح – خ – د
|
94/5/24
|
اهواز-امانیه- فلکه سه گوش - اداره کل امورمالیاتی استان خوزستان- اداره منابع انسانی تلفن- 06133368669
|
ذ- ر- ز- ژ – س – ش – ص – ض - ط – ظ – ع – غ – ف – ق
|
94/5/25
|
ک – گ - ل – م – ن – و – هـ - ی
|
94/5/26
|
8
|
سیستان و بلوچستان
|
کلیه متقاضیان
|
945/24
|
زاهدان-خ آزادی- بعد از دادگستری اداره کل امورمالیاتی استان سیستان و بلوچستان- اداره منابع انسانی تلفن: 05433324378
|
9
|
فارس
|
الف- ب – پ – ت – ث – ج – چ
|
94/5/24
|
شیراز – خ طالقانی – اداره کل امور مالیاتی استان فارس- اداره منابع انسانی تلفن – 07132225908
|
ح – خ – د- ذ- ر- ز- ژ – س – ش
|
94/5/25
|
ص – ض - ط – ظ – ع – غ – ف – ق - ک
|
94/5/26
|
گ - ل – م – ن – و – هـ - ی
|
94/5/27
|
10
|
قزوین
|
الف-ب– پ – ت – ث – ج – چ -ح – خ – د- ذ- ر- ز- ژ –س–ش
|
94/5/24
|
قزوین- خ – طالقانی - اداره کل امور مالیاتی استان قزوین- اداره منابع انسانی تلفن- 02833227468
|
ص– ض-ط–ظ–ع–غ–ف–ق-ک– گ - ل – م – ن – و – هـ - ی
|
94/5/25
|
11
|
مازندران
|
الف- ب – پ – ت – ث – ج – چ -ح – خ – د
|
94/5/24
|
ساری – خ فرهنگ – نبش کوی پیوندی – اداره کل امورمالیاتی استان مازندران- اداره منابع انسانی تلفن – 01133201494
|
ذ- ر- ز- ژ – س – ش – ص – ض - ط – ظ – ع – غ – ف – ق
|
|
ک – گ - ل – م – ن – و – هـ - ی
|
|
12
|
مرکزی
|
کلیه متقاضیان
|
|
اراک – خ شهید شیرودی – کوچه چندی – اداره کل امور مالیاتی استان مرکزی- اداره منابع انسانی تلفن: 08633430206
|
13
|
هرمزگان
|
کلیه متقاضیان
|
|
بندر عباس – میدان انقلاب – اداره کل امورمالیاتی استان هرمزگان - اداره منابع انسانی تلفن – 07632242650
|
14
|
امورمالیاتی شهرتهران
|
الف- ب – پ – ت – ث
|
|
تهران- خیابان میرداماد- نرسیده به میدان مادر-خ رازان شمالی – امورمالیاتی شهرتهران - اداره منابع انسانی
تلفن- 02122269289
|
ج – چ - ح – خ – د- ذ- ر- ز- ژ
|
|
س – ش – ص – ض - ط – ظ – ع
|
|
غ – ف – ق- ک – گ - ل
|
|
م – ن – و – هـ - ی
|
|
15
|
امورمالیاتی استان تهران
|
الف- ب – پ – ت – ث – ج – چ
|
|
تهران – چهارراه جهان کودک - خ آفریقا- نبش بانک ملی - امورمالیاتی استان تهران - اداره منابع انسانی
تلفن- 02142784235
|
ح – خ – د- ذ- ر- ز- ژ – س – ش
|
|
ص – ض - ط – ظ – ع – غ – ف – ق- ک
|
|
گ - ل – م – ن – و – هـ - ی
|
|
16
|
ستاد سازمان
|
الف- ب – پ – ت – ث – ج – چ -ح – خ – د
|
|
تهران – خیابان داور- روبروی- دادگستری- سازمان امورمالیاتی کشور- اداره تامین وساماندهی نیروی انسانی
تلفن 39903413
|
ذ- ر- ز- ژ – س – ش – ص – ض - ط – ظ – ع – غ – ف – ق
|
|
ک – گ - ل – م – ن – و – هـ - ی
|
|
2- سازمان علمی و تحقیقاتی وابسته به نهاد ریاست جمهوری
داوطلباني كه فهرست اسامي آنان در رديف چند برابر ظرفيت
رشتههاي شغلي دستگاه سازمان علمی و تحقیقاتی وابسته به نهاد ریاست جمهوری
اعلام گرديده میبایست با در دست داشتن مدارک ذیل از تاریخ 94/5/24 که تاریخ دقیق و محل برگزاری مصاحبه طی تماس تلفنی از طریق این سازمان به داوطلبان واجد الشرایط اعلام میگردد اقدام نمايند.
مدارك لازم جهت شركت در مصاحبه:
1- اصل و سه نسخه كپي از دانشنامه دورههاي كارشناسي، كارشناسي ارشد، دکتری.
2- اصل و سه نسخه كپي از تمام صفحات شناسنامه، كارت ملي (پشت و رو).
3- اصل و سه نسخه كپي از پشت و روی کارت پایان خدمت (در خصوص داوطلب مرد).
4- اصل و یک نسخه کپی از تمام صفحات گذرنامه (درصورت دارابودن مدرک).
5- اصل و یک نسخه کپی از مدارک متقاضي استفاده از سهميه ايثارگران.
6- اصل و یک نسخه کپی از مدرک زبان خارجی (درصورت دارابودن مدرک).
7- یک نسخه كپي از تمام صفحات شناسنامه، كارت ملي (پشت و رو) همسر (درصورت دارابودن همسر).
8- دوازده (12) قطعه عكس 4*3.
9- گواهی سابقه کار از سازمان / موسسه / شرکت با درج تاریخ شروع و خاتمه و نوع فعالیت (درصورت دارابودن سابقه کار).
10- گواهی شرکت در همایشهای علمی، اجرا یا همکاری در
طرحهای پژوهشی با ذکر عنوان طرح، تاریخ شروع و خاتمه و نحوه همکاری از
سازمان / موسسه / شرکت متبوع.
11- همراه داشتن اصل پروژه کارشناسی، پايان نامه دوره كارشناسي ارشد، رساله دکتری.
12- همراه داشتن اصل سوابق علمي پژوهشي، كتاب، مقاله،
همايشهاي علمي، دورههای آموزشی، نخبگی و .... (درصورتیکه در فرم پیوست
ذکر شده است).
13- ارائه فرم تكميل شده پیوست.
نکات مورد توجه:
- دعوت در این مرحله به منزله استخدام تلقی نمیگردد.
- شرکت دانشجویان و دارندگان مدارک تحصیلی پایینتر از
مقاطع تحصیلی اعلام شده در آگهی استخدام و همچنین دارندگان مدارک معادل و
گواهی تعداد واحد گذرانده (حتی تمام واحدها) و برگ تسویه حساب دانشگاهها
در مصاحبه امکانپذیر نخواهد بود.
- داوطلبان نباید مستخدم رسمی و پیمانی سایر دستگاههای دولتی باشند.
- در هر مرحله از مراحل آزمون، مصاحبه، اعلام نتایج، گزینش و
حتی پس از جذب و استخدام و به کارگیری چنانچه خلاف اطلاعات اعلام شده و
مدارک ارائه شده توسط داوطلب محرز گردد، ضمن ممانعت از ادامه کار، مراحل طی
شده کان لم یکن تلقی و درصورت قرارداد استخدامی، قرارداد مزبور لغو و
بلااثر میگردد و اقدامات قانونی لازم صورت خواهد پذیرفت.
** دعوتشدگان به مصاحبه بايد يك ساعت قبل از زمان اعلام شده، در محل برگزاري مصاحبه حضور داشته باشند.عدم مراجعه يا هر گونه تاخير براي حضور در زمان مقرر، به معناي انصراف متقاضي است.
3- مرکز اورژانس تهران
- داوطلباني كه فهرست اسامي
آنان در رديف چند برابر ظرفيت رشتههاي شغلي دستگاه مرکز اورژانس تهران
اعلام گرديده میبایست با در دست داشتن مدارک ذیل در تاريخهاي تعين شده
جهت ارائه مدارک به سالن کوثر مرکز اورژانس تهران به نشانی تهران خیابان
جمهوری بین فلسطین و ابوریحان طبقه ششم مراجعه نمائید (شایان ذکر است تحویل
مدارک خارج از زمان اعلام شده امکان پذیر نمیباشد) ضمناً اطلاعات فوق
درسایت مرکز اورژانس تهران به نشانی http://www.tehran115.ir موجود میباشد.
مدارک مورد نیاز:
1- اصل و کپی شناسنامه داوطلب و افراد تحت تکفل.
2- اصل و کپی کارت ملی داوطلب و افراد تحت تکفل.
3- اصل و کپی کارت پایان خدمت.
4- اصل و کپی مدرک تحصیلی.
5- اصل و کپی پایان طرح.
6- اصل و کپی گواهینامه رانندگی B2.
7- 6 قطعه عکس 4×3 پشت نویسی شده.
8- اصل مدارک دال بر بومی بودن شامل:
الف) شهرستان یا استان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.
ب) همسر و فرزندان کارمندان
رسمی و پیمانی دولت یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته) که
شهرستان یا استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی والدین یا همسر داوطلب با
شهرستان یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد.
ج) داوطلب چهار (4) سال از
سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت
متوالی یا متناوب در شهرستان و یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام طی
کرده باشد.
د) داوطلب یا پدر، مادر و یا
همسر وی حداقل چهار (4) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان و یا استان
محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند (پرداخت حق بیمه به مدت تعیین
شده صرفاً توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است)
تاریخ ارائه مدارک براساس ترتیب حروف الفبای نام خانوادگی:
1- شروع نام خانوادگی (الف) شنبه 94/5/24 ساعت 30/8 الی 14
2- شروع نام خانوادگی (ب، پ، ت، ث، ج) یکشنبه 94/5/25 ساعت 30/8 الی 14
3- شروع نام خانوادگی (چ، ح، خ، د، ذ، ر، ز، ژ) دوشنبه 94/5/26 ساعت 30/8 الی 14
4- شروع نام خانوادگی (س، ش، ص، ض، ط، ظ، ع، غ، ف، ق، ک، گ، ل) سه شنبه 94/5/27 ساعت 30/8 الی 14
5- شروع نام خانوادگی (م، ن، و، ه، ی) چهارشنبه 94/5/28 ساعت 30/8 الی 14
4- سازمان ملي بهرهوري ايران
داوطلباني كه فهرست اسامي
آنان در رديف چند برابر ظرفيت رشتههاي شغلي دستگاه سازمان ملي بهرهوري
ايران اعلام گرديده میبایست مدارک اوليه خود را به منظور بررسي و دعوت به
مصاحبه تخصصي استخدام به شرح زير با مراجعه حضوري به آدرس: تهران- ميدان
بهارستان- خيابان دانشسرا- سازمان مديريت و برنامه ريزي کشور- ساختمان
شماره 3- طبقه سوم- سازمان ملي بهرهوري ايران – اتاق 304، تحويل نمايند.
-پذيرفته
شدگان رشته شغلي کارشناس برنامهريزي و بودجه کشوري رشتههاي تحصيلي به
شرح ذيل لازم است كه در تاريخ 94/5/24 به محل تعيين شده مراجعه نمايند:
- آمار (كليه گرايشها) يا رياضي (محض- كاربردي).
- مهندسي عمران (آب، سازه، منابع آب) يا مكانيك (ساخت و توليد).
- روابط بينالملل يا علوم ارتباطات اجتماعي.
- علوم اقتصادي (كليه گرايشها).
- محيط زيست (مديريت، مهندسي و اقتصاد).
- مديريت آموزشي (دارا بودن حداقل 5 سال تجربه).
- جامعه شناسي (جامعه شناسي، فرهنگي، بررسي مسايل اجتماعي ايران) يا شهرسازي(برنامهريزي منطقهاي).
- پذيرفته شدگان رشتههاي شغلي کارشناس برنامهريزي و تحليلگر سيستم رشتههاي تحصيلي به شرح ذيل لازم است كه در تاريخ 94/5/25 به محل تعيين شده مراجعه نمايند:
- مهندسي صنايع (صنايع، مديريت سيستم و بهرهوري، تكنولوژي صنعتي، سيستمهاي اقتصادي و اجتماعي).
- علوم اقتصادي (كليه گرايشها) يا مهندسي اقتصاد كشاورزي.
- زبان و ادبيات انگليسي(مترجمي، آموزش).
- مديريت صنعتي.
- مهندسي كامپيوتر (نرم افزار) يا فناوري اطلاعات.
ضمناً در صورت هرگونه ابهام با شماره تلفنهاي: 33276200 – 33272527 تماس حاصل فرمائيد.
5- سازمان پزشكي قانوني
داوطلباني كه فهرست اسامي
آنان در رديف چند برابر ظرفيت رشتههاي شغلي دستگاه سازمان پزشكي قانوني
اعلام گرديده، میبایست با در دست داشتن مدارک ذيل به آدرس تهران، ضلع
جنوبي پارك شهر، خيابان بهشت، كوچه ميثاق، سازمان پزشكي قانوني كشور، در
تاريخهاي تعين شده ذيل مراجعه نمايند.
مدارك مورد نياز شامل:
شناسنامه، كارت ملي، كارت پايان خدمت (ويژه آقايان)، مدرك تحصيلي، گواهي
پايان طرح نيروي انساني (در صورت مشمول بودن)، مدارك ايثارگري (در صورت
استفاده از سهميه ايثارگري)، مدارك بومي (در صورت استفاده از سهميه بومي)،
گواهي مدت اشتغال به صورت قراردادي از دستگاه اجرايي مربوطه (در صورت
استفاده از سهميه كاركنان قراردادي دستگاهها) و تصوير آنها و يك قطعه عكس
4*3.
تاريخ مصاحبه پذيرفته شدگان بشرح ذيل اعلام ميگردد:
الف) شنبه مورخ 1394/5/24:
پذيرفته شدگان سه برابر ظرفيت رشته شغلي پزشك عمومي شهرستانهاي: ميانه،
اروميه، شاهيندژ، پارسآباد، گرمي، فرديس، ايلام، آبدانان، بوشهر، دشستان،
ماهشهر، سبزوار.
ب) يكشنبه مورخ 1394/5/25:
پذيرفته شدگان سه برابر ظرفيت رشته شغلي پزشك عمومي شهرستانهاي: دامغان،
زاهدان، زابل، لار، فسا، رفسنجان، سنندج، سقز، قروه، بويراحمد.
ج) دوشنبه مورخ 1394/5/26:
پذيرفته شدگان سه برابر ظرفيت رشته شغلي پزشك عمومي شهرستانهاي: خرمآباد،
بروجرد، ساوه، ميناب، بندرعباس، اسدآباد، نهاوند و كارشناس آزمايشگاه
غذا، دارو و بهداشتي شهرستانهاي اصفهان و كرمانشاه (دكتري و كارشناسي
ارشد).
د) سه شنبه مورخ 1394/5/27:
پذيرفته شدگان سه برابر ظرفيت رشته شغلي پزشك متخصص (پزشكي قانوني)
شهرستانهاي: اردبيل، لردگان، بيرجند، فردوس، بجنورد، قم، گرگان،
گنبدكاووس، يزد و پزشك متخصص (روانپزشك) شهرستانهاي شهركرد و مشهد.
6- سازمان ثبت احوال كشور
داوطلباني كه فهرست اسامي
آنان در رديف چند برابر ظرفيت رشتههاي شغلي دستگاه سازمان ثبت احوال كشور
اعلام گرديده میبایست با در دست داشتن مدارك ذيل در تاريخهاي تعين شده
مراجعه نمايند.
مدارک مورد نياز:
اصل و تصوير: 1- شناسنامه، 2-
کارت ملي، 3- مدرک تحصيلي و يا مدرک فراغت از تحصيل، 4- کارت پايان خدمت و
يا معافيت دائم (براي آقايان)، 5- مدارک دال بر بومي بودن که شامل يکي از
موارد ذيل باشد: الف) شهرستان یا استان محل تولد داوطلب یا همسر وی با
شهرستان یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد. ب)
همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از
شاغل و یا بازنشسته) که شهرستان یا استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان
با شهرستان یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد. ج)
داوطلب حداقل چهار (۴) سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و
یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان و یا استان محل مورد
تقاضا برای استخدام طی کرده باشد. د)
داوطلب یا پدر، مادر و یا همسر وی، حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت حق
بیمه در شهرستان و یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند
(پرداخت حق بیمه به مدت تعیینشده صرفاً توسط یکی از موارد مذکور قابل
احتساب است) تبصره: مبنای استان و شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در زمان ثبتنام میباشد. 6-
مدارک دال بر اشتغال به صورت قراردادي الف) تصوير اولين قرارداد داراي
شماره شناسه. ب) تصوير آخرين قرارداد داراي شماره شناسه. ج) خلاصه سابقه
پرداخت حق بيمه (قابل دريافت از سايت سازمان تامين اجتماعي به نشاني http://savabegh.tamin.ir)،
7- مدارک ايثارگري (در صورت انتخاب گزينه ايثارگري در زمان ثبتنام)، 8-
مدارک دال بر معلوليت (در صورت انتخاب گزينه معلوليت در زمان ثبتنام)، 9-
کارنامه آزمون، 10- شش (6) قطعه عکس 4×3
تاريخ و نحوه اخذ مدارک:
تاريخ
|
داوطلبان
|
زمان و مکان
|
روزهاي
دوشنبه 94/5/26
سه شنبه 94/5/27
|
کليه داوطلبان
|
از ساعت 9 صبح الي 15
تهران: خيابان وليعصر، بالاتر از چهارراه پارک وي، تقاطع پسيان،
مرکز آموزش و پژوهش سازمان ثبت احوال کشور
شماره تماس در صورت وجود هرگونه سوال 60902327
|
داوطلبان گرامي، هنگام مراجعه علاوه بر مدارک اشاره شده، مدارک ذيل را نيز به همراه داشته باشند:
1- اصل و تصوير کارت ملي، 2-
همراه داشتن مدارک ذيل، درصورت تکميل قسمت مربوط به اشتغال به صورت
قراردادي: الف) تصوير اولين قرارداد داراي شماره شناسه. ب) تصوير آخرين
قرارداد داراي شماره شناسه. ج) خلاصه سابقه پرداخت حق بيمه (قابل دريافت از
سايت سازمان تامين اجتماعي به نشاني http://savabegh.tamin.ir).
7 – دستگاههای اجرایی استان خراسان شمالی
داوطلباني كه فهرست
اساميآنان در رديف چند برابر ظرفيت رشتههاي شغلي دستگاههای اجرایی استان
خراسان شمالی اعلام گرديده میبایست لازم است در روزهای شنبه و یکشنبه
مورخ 25 و 26 مرداد ماه همراه با مدارک زیر به واحد امور اداری دستگاه
اجرایی پذیرفته شده مراجعه نمایند. ضمنا شماره تماسهای زیر جهت پاسخگویی
به سوالات احتمالی دستگاههای اجرایی در نظر گرفته شده است.
مدارک مورد نیاز:
1- اصل و کپی شناسنامه. 2-
اصل و کپی کارت ملی. 3- اصل و کپی آخرین مدرک تحصیلی مندرج در آگهی. 4- اصل
و کپی کارت پایان خدمت نظام وظیفه و یا معافیت دائم (ویژه آقایان). 5-
مدارک دال بر ایثارگری. 6- مدارک دال بر معلولین عادی (ارائه گواهی معلولیت
از سازمان بهزیستی). 7- مدارک دال بر بومی بودن (حسب مورد بر اساس هر یک
از موارد ذکر شده در بندهای الف، ب، ج و بند 1 تذکرات آگهی استخدامی). 8-
نامه گواهی اشتغال از دستگاه محل خدمت با ذکر شناسه قراردادی (ویژه شاغلین
قراردادی)
شماره تماس واحدهای امور اداری دستگاههای اجرایی استان خراسان شمالی
عنوان دستگاه اجرایی
|
شماره تماس
|
اداره کل هواشناسی
|
058-32318001
|
اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری
|
058-32288472
|
اداره کل جهاد کشاورزی
|
058-32263009
|
اداره کل ثبت احوال
|
058-32740037
|
استانداری
|
058-32404115
|
اداره کل امور عشایر
|
058-32259315
|
اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری
|
058-32206031-32206034
|
اداره کل پزشکی قانونی
|
058-32246216
|
اداره کل اوقاف و امور خیریه
|
058-32224590
|
اداره کل بهزیستی
|
058-32414272
|
اداره کل منطقه ای انتقال خون
|
058-32237116
|
اداره کل حفاظت محیط زیست
|
058-32235812-13
|
اداره کل تبلیغات اسلامی
|
058-32414378
|
اداره کل استاندارد
|
058-32224700-32222774
|
اداره کل زندانها
|
058-32740157
|
اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی
|
058-32256966
|
اداره کل صنعت، معدن و تجارت
|
058-32244008-9
|
8– وزارت امور اقتصادي و دارايي
داوطلباني كه فهرست اسامي
آنان در رديف چند برابر ظرفيت رشتههاي شغلي دستگاه وزارت امور اقتصادي و
دارايي اعلام گرديده میبایست با در دست داشتن مدارك مشروحه ذيل طبق جدول
زمانبندي به آدرس تهران، ميدان امام خميني، خيابان صوراسرافيل، ساختمان
مركزي وزارت ياد شده، اداره كل امور اداري و پشتيباني، طبقه دوم، اتاق 2213
از ساعت 9 الي 15 مراجعه نمايند.
ضمناً پذيرفتهشدگان پس از تأييد مدارك توسط اداره كل مذكور ميتوانند از تاريخ 1394/6/1 با مراجعه به سايت www.mefa.gov.ir از نحوه برگزاري مصاحبه اطلاع حاصل نمايند.
1- اصل شناسنامه به انضمام
تصوير تمام صفحات. 2- اصل كارت ملي به انضمام تصوير پشت و رو. 3- اصل مدرك
تحصيلي به انضمام تصوير مربوطه. 4- اصل كارت پايان خدمت نظام وظيفه عمومي
يا معافيت دائم قانوني به انضمام تصوير. (ويژه آقايان). 5- مدارك دال بر
بومي بودن. 6- نامه اشتغال به كار از دستگاه براي كاركنان قرارداد
انجام كار معين به انضمام كليه احكام مربوطه. (درصورتعلامتزدن در زمان
ثبتنام). 7- معرفي نامه از بنياد شهيد و امور ايثارگران. (در صورت
استفاده از سهميه 5% ايثارگران). 8- معرفي نامه از سازمان بهزيستي براي
معلولين. (در صورت استفاده از سهميه 3% معلولين). 9- كارنامه آزمون. 10- دو
قطعه عكس 4×3 پشت نويسي شده.
رديف
|
تاريخ
|
نام خانوادگي بر حسب حروف الفبا
|
1
|
1394/05/24
|
الف- ب- پ- ه- ص- ض
|
2
|
|
ت- ث –ج- چ- م- ط- ظ
|
3
|
|
ح-خ- ژ- ي- ن- ل
|
4
|
|
د- ذ- ر- ز-ك- گ-و
|
5
|
|
س-ش - ع- غ- ف- ق
|
9-سازمان دامپزشكي كشور
داوطلباني كه فهرست اسامي
آنان در رديف چند برابر ظرفيت رشتههاي شغلي سازمان دامپزشكي كشور اعلام
گرديده میبایست با در دست داشتن مدارك مشروح ذيل براساس جدول راهنماي
زمانبندي پيوست، در تاريخهاي 28 تا 30 مرداد ماه سال جاري به ادارات كل
دامپزشكي استان محل برگزاري مصاحبه حضوري مراجعه كنند. بديهي است عدم
مراجعه افراد در مدت مقرر به هر علت به منزله انصراف آنان از تقاضاي
استخدام تلقي ميشود.
مدارك مور نياز:
1- اصل و كپي شناسنامه از
تمام صفحات. 2- اصل و كپي كارت ملي. 3- اصل و كپي آخرين مدرك تحصيلي يا
گواهينامه موقت. 4- اصل و كپي كارت پايان خدمت نظام وظيفه عمومي يا معافيت
دائم فيزيكي (براي برادران). 5- اصل گواهي و مستندات مرتبط با ايثارگران
براي متقاضيان استفاده از سهيمه مربوط. 6- اصل گواهي معلوليت از سازمان
بهزيستي (براي معلولين عادي داوطلبان متقاضيهاي استفاده از سهميه). 7- اصل
گواهي اشتغال از دستگاه محل خدمت با ذكر شماره شناسنامه براي كارمندان
قراردادي. 8- اصل مدارك و مستندات مربوط به بومي بودن داوطلب.
جدول زمان و مكان مصاحبه
رديف
|
شماره
گروه
|
محلبرگزاري
مصاحبه
|
آدرس
|
مسئول
هماهنگي
|
شماره تماس
|
برنامه زمان بندي مصاحبه
|
نام استان و محلي كه
داوطلب در آن پذيرفته شده
|
تاريخ
|
زمان
|
1
|
1
|
تهران
ستادسازمان
(مامورسرا)
|
تهران، خيابان انقلاب، خيابان قدس، كوچه آذين، پلاك 22
|
خانم دوستبرحق
|
88953399
|
كرمانشاه
|
94/5/28
|
13- 8
|
خراسان رضوي
|
|
19- 14
|
آذربايجان شرقي
|
|
19- 8
|
تهران
|
|
19- 8
|
2
|
2
|
تهران
(اداره كل)
|
كيلومتر 15 اتوبان تهران كرج، بعد از پيكانشهر، بلوار پژوهش، اداره كل دامپزشكي استان تهران
|
خانم پوردهقان
|
44787534
|
ستاد سازمان
|
|
19-8
|
مازندران
|
|
13-8
|
سمنان
|
|
19- 14
|
قم و البرز
|
|
13- 8
|
گيلان
|
|
19-14
|
3
|
3
|
تبريز
|
تهران، خيابان راه آهن، اول خيابان دامپزشكي،
اداره كل دامپزشكي استان آذربايجان شرقي
|
آقاي زارعي
|
09141101768
|
آذربايجان غربي
|
|
19- 8
|
قزوين
|
|
13-8
|
زنجان
|
|
19-14
|
اردبيل
|
|
13- 8
|
4
|
4
|
كرمانشاه
|
كرمانشاه، ميدان سپاه پاسداران، بلوار جام جم (كشاورزي سابق)، اداره كل دامپزشكي استان كرمانشاه
|
آقاي سپهري
|
09183890315
|
همدان
|
|
13-8
|
لرستان
|
|
19-14
|
كردستان
|
|
13- 8
|
ايلام
|
|
19- 14
|
مركزي
|
|
13 - 8
|
5
|
5
|
اصفهان
|
اصفهان، بلوار كشاورز، كوي اميريه، خيابان آزادي، اداره كل دامپزشكي استان اصفهان
|
آقاي هاشمي
|
09132210749
|
فارس
|
|
19- 8
|
يزد
|
|
13- 8
|
چهارمحال و بختياري
|
|
19 - 14
|
كرمان
|
|
13 - 8
|
جنوب كرمان
|
|
19 - 14
|
6
|
6
|
شيراز
|
شيراز، خيابان نادر، چهارراه گمرك، مشيرنو (مشيرنو غربي)، اداره كل دامپزشكي استان فارس
|
آقاي كامكار
|
09177123745
|
خوزستان
|
|
19- 8
|
بوشهر
|
|
13 – 8
|
هرمزگان
|
|
19 -14
|
كهگيلويه و بويراحمد
|
|
13- 8
|
اصفهان
|
|
19 -14
|
7
|
7
|
مشهد
|
مشهد، جاده آسيابي، بعد از پليس راه امام هادي (جاده قوچان) بعد از سه راهي دانش، اداره كل دامپزشكي استان خراسان رضوي
|
آقاي متولي
|
09155231878
|
خراسان شمالي
|
|
13- 8
|
خراسان جنوبي
|
|
19- 14
|
سيستان و بلوچستان
|
|
19-8
|
گلستان
|
|
19-8
|
10– دستگاه ديوان عدالت اداري
داوطلباني كه فهرست اسامي
آنان در رديف چند برابر ظرفيت رشتههاي شغلي دستگاه ديوان عدالت اداري
اعلام گرديده میبایست با در دست داشتن مدارك ذيل و در روزهاي تعيين شده
براي تحويل مدارك اقدام نمايند.
مدارک مورد نیاز:
1- اصل و کپی تمامی صفحات شناسنامه
2- اصل و کپی دو روي کارت ملی
3- اصل و کپی گواهینامه آخرین مدرک تحصیلی اخذ شده مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
4- تبصره: در
صورت عدم صدور گواهینامه از سوی موسسه یا دانشگاه مربوط ارائه کارنامه
مبنی بر گذراندن واحدهای تحصیلی و فارغالتحصیلی مورد پذیرش نمیباشد.
5- ارائه کارنامه آزمون استخدامی منتشر شده سازمان سنجش آموزش کشور
6- ارائه کارت پایان خدمت یا معافیت سربازی برای آقایان
7- آن دسته از کارکنان
قراردادی پذیرفته شده که در فرم ثبتنام تکمیل شده از طریق سایت سازمان
سنجش آیتم مربوط به سنوات قراردادی انجام کار معین را قید نموده اند و در
فهرست معرفی شدگان قرار گرفته اند علاوه بر مدارک 1-1، 1-2، 1-3، 1-4 و 1-5
لازم است اصل و کپی گواهی سنوات خدمتی قرارداد انجام کارمعین یا مشخص با
ذکر کد شناسه کارمندی که توسط دستگاه اجرایی صادر گرديده را نيز ارائه
نمایند.
8- آن دسته از معلولین
پذیرفته شده که در فرم ثبتنام تکمیل شده از طرق سایت سازمان سنجش آموزش
کشور آیتم مربوط به معلولیت را قید نموده اند و در فهرست معرفی شدگان قرار
گرفته اند علاوه بر مدارک 1-1، 1-2، 1-3، 1-4 و 1-5 لازم است اصل و کپی
گواهی مربوط به معلولیت كه توسط سازمان بهزیستی کشور صادر شده باشد را هم
ارائه نمایند.
9- آن دسته از ایثارگران و
وابستگان آنان که در آزمون استخدامی پذیرفته شدهاند و در فرم ثبتنام
تکمیل شده از طرق سایت سازمان سنجشآموزش کشور آیتم مربوط به ایثارگری را
قید نمودهاند و در فهرست معرفی شدگان قرار گرفتهاند علاوه بر مدارک 1-1،
1-2،1-3، 1-4 و 1-5 لازم است اصل و کپی گواهی مربوط به ایثارگری که توسط
بنیاد شهید و امور ایثارگران صادر شده را نيز ارائه نمایند.
10- آندسته از پذیرفته شدگان
ساکن استان تهران و توابع که در فرم ثبتنام تکمیل شده از طریق سایت سازمان
سنجش آموزش کشور آیتم مربوط به بومی استان را قید نموده اند و در فهرست
معرفی شدگان قرار گرفته اند علاوه بر مدارک 1-1، 1-2، 1-3، 1-4 و 1-5 لازم
است با توجه ماده (1) بخشنامه شماره 9757/93/200 مورخ 1393/7/19 معاونت
وقت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور که شرایط بومی تصریح شده است
(تصویر پیوست) مدرک دال بر بومی بودن که به تایید مراجع ذیصلاح رسیده
باشند را ارائه نمایند.
11- ضمناً در صورت عدم وجود
شرایط و يا مغایرت اطلاعات اعلام شده در زمان ثبتنام توسط هر یک از
داوطلبین شرط سنی، آخرین مقطع تحصیلی، سنوات قراردادی انجام کار معین، بومی
ایثارگری، معلولیت و پایان خدمت سربازی و سایر موارد اشاره در آگهی مطابق
قوانین و مقررات مربوط ادامه فرآیند استخدام متوقف خواهد شد.
زمان تحویل و بررسی مدارک به ترتیب مقرر و به شرح ذیل میباشد:
ردیف
|
رشته شغلی
|
ساعت مراجعه
|
روز مراجعه
|
تاریخ مراجعه
|
1
|
کارشناس امور اداری
|
15:30-08:30
|
شنبه
|
|
2
|
برنامه نویس سیستم
|
15:30-08:30
|
شنبه
|
|
3
|
تحلیلگر سیستم
|
15:30-08:30
|
شنبه
|
|
4
|
کارشناس شبکه
|
15:30-08:30
|
شنبه
|
|
5
|
کارشناس حقوقی
|
15:30-08:30
|
یکشنبه
|
|
6
|
تقریرنویس
|
15:30-08:30
|
دوشنبه
|
|
7
|
متصدی امور دفتری
|
15:30-08:30
|
سه شنبه
|
|
تبصره: معرفی شدگان آزمون استخدامی مطابق رشته شغلی و برنامه زمان بندی فوق مراجعه نمایند.
آدرس تحویل مدارک:
تهران- خ پانزده خرداد غربی-
کوچه شهید مقدم سلیمی- کوچه شهیداکبرنژاد- مجتمع فرهنگی مذهبی حضرت زینب
سلام ا... علیها پلاک 37 (محل استقرار اداره کل امور اداری و بودجه دیوان
عدالت اداری)
زمان و نحوه برگزاری مصاحبه تخصصی:
پس از بررسی مدارک و در صورت
برقراری شرایط عمومی استخدام موضوع ماده 42 قانون مدیریت خدمات کشوری و
مطابق آگهی منتشر شده و با رعایت مفاد بخشنامه شماره 9757/93/200 مورخ 1393/7/19 معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، درخصوص زمان و نحوه برگزاري مصاحبه استخدامي به نحو مقتضي اطلاع رساني خواهد شد.
11– سازمان زمين شناسي و اكتشافات معدني كشور
داوطلباني كه فهرست اسامي
آنان در رديف چند برابر ظرفيت رشتههاي شغلي سازمان زمين شناسي و اكتشافات
معدني كشور اعلام گرديده میبایست با در دست داشتن مدارك ذيل و در روزهاي
تعيين شده براي تحويل مدارك اقدام نمايند.
مدارک مورد نياز: 1- اصل و
کپي شناسنامه. 2- اصل و کپي کارت ملي. 3- اصل و کپي کارت پايان خدمت. 4-
اصل و کپي مدرک تحصيلي. 5- اصل و کپي گواهي ايثارگري. 6- اصل مدرک دال بر
بومي بودن.
تاريخ ارائه مدارک براساس خوشه شغلي
1- کارشناس زمین شناس شنبه 94/5/24 از ساعت 8-14
2- کارشناس امور معادن یکشنبه 94/5/25 از ساعت 8-14
3- کارشناس آزمایشگاه وکارتوگراف دوشنبه 94/5/26 از ساعت 8-14
4- کتابدار، تحلیلگر سیستم، کارشناس فناوری اطلاعات و کارشناس امور اداری سه شنبه 94/5/27 از ساعت 8-14
جهت ارائه مدارک به اداره
کارگزینی سازمان زمین شناسی واقع در میدان آزادی- خیابان معراج- سازمان
زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور مراجعه نمایید. (شایان ذکر است تحویل
مدارک خارج از زمان اعلام شده امکانپذیر نمیباشد).
12– سازمان سنجش آموزش كشور
داوطلباني كه فهرست اسامي
آنان در رديف چند برابر ظرفيت رشتههاي شغلي سازمان سنجش آموزش كشور اعلام
گرديده میبایست با در دست داشتن مدارك ذيل و در روزهاي تعيين شده براي
تحويل مدارك اقدام نمايند.
مدارک مورد نياز: مدارک مورد نیاز:
1- اصل و کپی تمامی صفحات شناسنامه
2- اصل و کپی دو روي کارت ملی
3- اصل و کپی گواهینامه آخرین مدرک تحصیلی اخذ شده مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به همراه ريز نمرات
4- تبصره: در
صورت عدم صدور گواهینامه از سوی موسسه یا دانشگاه مربوط ارائه کارنامه
مبنی بر گذراندن واحدهای تحصیلی و فارغالتحصیلی مورد پذیرش نمیباشد.
5- ارائه کارنامه آزمون استخدامی منتشر شده سازمان سنجش آموزش کشور
6- ارائه کارت پایان خدمت یا معافیت سربازی برای آقایان
7- آن دسته از کارکنان
قراردادی پذیرفته شده که در فرم ثبتنام تکمیل شده از طریق سایت سازمان
سنجش بند مربوط به سنوات قراردادی انجام کار معین را علامت زده و در فهرست
معرفی شدگان قرار گرفته اند، لازم است اصل و کپی گواهی سنوات خدمتی قرارداد
انجام کارمعین یا مشخص با ذکر کد شناسه کارمندی که توسط دستگاه اجرایی
صادر و به تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور رسیده باشد را نيز ارائه
نمایند.
8- آن دسته از معلولین
پذیرفته شده که در فرم ثبتنام تکمیل شده از طرق سایت سازمان سنجش آموزش
کشور بند مربوط به معلولیت را علامت زده و در فهرست معرفی شدگان قرار گرفته
اند؛ لازم است اصل و کپی گواهی مربوط به معلولیت كه توسط سازمان بهزیستی
کشور صادر شده باشد را هم ارائه نمایند.
9- آن دسته از ایثارگران و
وابستگان آنان که در آزمون استخدامی پذیرفته شدهاند و در فرم ثبتنام
تکمیل شده از طرق سایت سازمان سنجشآموزش کشور بند مربوط به ایثارگری را
علامت زده و در فهرست معرفی شدگان قرار گرفتهاند، لازم است اصل و کپی
گواهی مربوط به ایثارگری که حسب مورد توسط ارگانهاي ذيربط (بنياد شهيد و
امور ايثارگران و يا سپاه پاسداران انقلاب اسلامي) صادر شده را نيز ارائه
نمایند.
10- آندسته از پذیرفته شدگان
ساکن استان البرز که در فرم ثبتنام تکمیل شده از طریق سایت سازمان سنجش
آموزش کشور بند مربوط به بومی استان را علامت زده و در فهرست معرفی شدگان
قرار گرفته اند، لازم است مدرک دال بر بومی بودن که به تایید مراجع ذیصلاح
رسیده باشند را ارائه نمایند.
10- شش قطعه عكس 4×3 كه در سال جاري گرفته شده باشد (عكس خواهران بايد با حجاب كامل باشد).
11- ضمناً در صورت عدم وجود
شرایط و مغایرت اطلاعات اعلام شده در زمان ثبتنام توسط هر یک از داوطلبین
شرط سنی، آخرین مقطع تحصیلی، سنوات قراردادی انجام کار معین، بومی
ایثارگری، معلولیت و پایان خدمت سربازی و سایر موارد اشاره در آگهی مطابق
قوانین و مقررات مربوط ادامه فرآیند استخدام متوقف خواهد شد.
فرآيند اخذ مدارك داوطلبان آزمون استخدامي و تاريخ انجام مصاحبه
رديف
|
رشتههاي شغلي
|
مكان و زمان تحويل مدارك
|
زمان انجام مصاحبه
|
1
|
كارشناس برنامه و بودجه
|
94/5/24
|
|
حسابدار
|
كارشناس بررسي اسناد و مدارك
|
2
|
مأمور حراست
|
|
|
3
|
كارشناس آمار موضوعي
|
|
94/6/1
|
برنامهنويس سيستم
|
كارشناس تحليلگر سيستم
|
كارشناس امور سختافزار رايانه
|
كارشناس شبكه
|
4
|
كارشناس امور آموزشي
|
|
|
5
|
كارشناس امور پژوهشي
|
|
|
محل ارائه مدارك: كرج- مشكين دشت- خيابان شهيد متوسليان- سازمان سنجش آموزش كشور- اداره منابع انساني و رفاه كاركنان
13– سازمان هواپيمايي كشوري
داوطلباني كه فهرست اسامي
آنان در رديف چند برابر ظرفيت رشتههاي شغلي سازمان هواپيمايي كشور اعلام
گرديده میبایست جهت اطلاع از مدارک مورد نیاز و تاریخ تسلیم مدارک مذکور و
همچنین تاریخ دعوت به مصاحبه استخدامی به سایت این سازمان به آدرس (WWW.CAO.IR) مراجعه فرمایند.