loading...
آگهی استخدام,نیازمندی همشهری
آخرین ارسال های انجمن
کاریاب بازدید : 2459 یکشنبه 11 بهمن 1394 نظرات (0)
آگهي استخدام شركت پالايش نفت امام خميني (ره) شازند

شركت پالايش نفت امام خميني (ره) شازند به منظور تامين نيروي انساني مورد نياز خود طبق ضوابط استخدام نيروي انساني در صنعت نفت و از محل تاييد مجوز شماره 168921 مورخ 1394/7/19 معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رياست جمهوري، تعداد 200 نفر از داوطلبان بومي استان مركزي واجد شرايط و علاقمند به خدمت در مقاطع، رشته‌ وگرايش‌هاي تحصيلي ذكر شده در جدول ذيل (جدول شماره 1) را از طريق برگزاري آزمون علمي (كتبي)، مصاحبه فني/تخصصي و روانشناختي، انجام مراحل گزينش و طب صنعتي، براي خدمت در شهرستان شازند استان مركزي به صورت پيماني استخدام مي‌‌نمايد. داوطلبان مي‌توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر در خصوص جزئيات و شرايط استخدام و همچنين ثبت‌ نام در آزمون استخدامي از تاريخ 94/11/12 لغايت 94/11/22 به سايتwww.ikorc.ir مراجعه نمايند.

«جدول شماره1: مقاطع و رشته‌هاي تحصيلي مورد نياز »

مقطع تحصيلي ردیف رشته تحصيلي گرايش تعداد مورد نياز
صرفاً مرد مرد یا زن جمع
كارشناسي 1 مهندسي مكانيك سيالات، جامدات، تاسيسات حرارتي و برودتي، ماشين آلات، ساخت و توليد 12 - 12
2 مهندسي شيمي شيمي، پالايش، گاز، پتروشيمي، صنايع پتروشيمي، طراحي فرايندهاي صنعت نفت 41 - 41
3 مهندسي برق قدرت 9 - 9
4 الكترونيك، كنترل، ابزار دقيق، كنترل و ابزار دقيق 4 2 6
5 مهندسي ايمني صنعتي مهندسي ايمني صنعتي، مهندسي ايمني با گرايش‌هاي بازرسي فني، حفاظت فني 1 1 2
6 مهندسي بهداشت حرفه‌اي - - 1 1
جمع 67 4 71
كارداني 7 شيمي تمامي گرايش‌ها به جز صنايع غذايي، صنايع قند‌سازي و صنايع توليد رنگ، كاغذ 94 - 94
8 مكانيك تمامي گرايش‌ها به جز نقشه كشي صنعتي، صنايع اتومبيل،مكانيك خودرو، تاسيسات بهداشتي 35 - 35
جمع 129 - 129
جمع كل 196 4 200


الف) شرايط داوطلبان استخدام:
1- شرایط عمومي:
1-1 تابعیت كشورجمهوری اسلامی ایران.
2-1 ایمان و اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه و متدین به دین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسي
3-1عدم سوءپیشینه کیفری.
4-1 عدم اعتياد به دخانيات، مواد مخدر و روان گردان.
4-1 داشتن تندرستی و توانائی کامل جسمانی و رواني به تائید سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت.
5-1دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظيفه عمومي و یا معافیت دائم (ويژه آقايان).
6-1 عدم تعهد واشتغال به کار به صورت پیمانی، آزمایشی و رسمی درسازمانها و موسسات دولتی و مراکز وابسته به آنها و همچنين
عدم استخدام پیمانی/ رسمی در شرکتهای تابعه صنعت نفت.
7-1 دارا بودن يكي از شرايط اجزاء( 3) يا( 4 )ذيل بند (د).

2- شرایط سني:
حداكثر سن براي فارغ‌ التحصيلان مقطع كارداني 26سال و کارشناسی 30 سال مي‌باشد.
تبصره 1-2:مدت زمان انجام خدمت سربازی به حداکثر سن داوطلباني كه خدمت نظام وظيفه خود را انجام داده باشند افزوده مي‌شود.
تبصره 2-2: مدت سابقه كار داوطلبانی كه تجربه كاري در واحدهاي تابعه صنعت نفت داشته باشند و يا به صورت قرارداد تمام وقت بر اساس ضوابط‌ مصوب در واحدهاي تابعه صنعت نفت شاغل باشند، در صورت پرداخت حق بيمه در مدت سابقه كار به حداكثر سن اضافه مي‌شود. همچنين مدت سابقه كار خارج از صنعت نفت افرادي كه تجربه كاري مفيد و مرتبط با شغل مورد نياز دارند در صورت ارائه مدرك لازم و گواهي پرداخت حق بيمه بابت سوابق مذكور، تا پنج سال به حداكثر سن اضافه مي‌گردد كه اين دسته از افراد درصورت راهيابي به مرحله مصاحبه فني/ تخصصي مي‌بايست نسبت به ارائه اصل گواهي سابقه كار به همراه گواهي پرداخت حق بيمه اقدام نمايند.
تبصره 3-2: شرط حداکثر سن برای داوطلبان بومی حداكثر تا3 سال قابل افزایش می‌باشد.
تبصره 4-2 :ملاك عمل براي محاسبه تاريخ گواهي فراغت از تحصيل، معافيت دائم و پايان خدمت وظيفه عمومي و محاسبه سن داوطلبان، روز برگزاري آزمون مي‌باشد.
تذكرمهم:در هرحال و تحت هیچ شرایطی حداکثر سن داوطلبان استخدام با مراعات كليه تبصره‌هاي فوق نبايد براي مقطع كارداني از 32 سال ومقطع كارشناسي از 35 سال بيشتر باشد.

3- شرط معدل:
حداقل معدل كل فارغ‌التحصيلي داوطلبان استخدام در مقاطع تحصيلي كارداني و كارشناسي 13مي‌باشد.
تبصره 1-3: براي داوطلباني كه تجربه كاري در واحدهاي تابعه صنعت نفت را داشته باشند و يا به صورت قراردادي تمام وقت براساس ضوابط مصوب در صنعت نفت شاغل باشند، به ازاء هر سال سابقه خدمت در صنعت نفت دو دهم (0.2) نمره و حداكثر يك نمره در شرايط معدل تقليل داده مي‌شود.
تبصره 2-3: در مورد داوطلبان بومی (طبق تعريف مندرج در جزء 3 ذيل بند د) برای مقطع كارداني يك نمره و مقطع كارشناسي نيم نمره در شرایط معدل فوق قابل تقليل است.
تبصره3-3: داوطلبان بومی واجد شرايط تبصره‌‌هاي (1-3) و (2-3)فقط از مزاياي يكي ازتبصره‌هاي مذكور (هر كدام به نفع داوطلب باشد) بهره‌مند خواهند شد.
تبصره 4-3:دانش آموختگان رشته‌هاي فني مقاطع تحصيلي كارشناسي دانشگاه‌هاي «تهران، صنعتي شريف، صنعتي امير كبير،
صنعتي اصفهان،صنعت نفت،تربيت مدرس،شيراز،علم و صنعت ايران،خواجه نصير الدين طوسي و فردوسي مشهد» با تقليل يك نمره در شرط معدل مي‌توانند در آزمون استخدامي شركت نمايند.
تذكر مهم: در هر حال، حداقل معدل با مراعات تبصره‌هاي فوق،نبايستي در مقاطع تحصيلي كارداني و كارشناسي از 12 كمتر باشد.

4- شرايط اختصاصي :
حسب ماده 21 قانون جامع خدمات رساني به ايثارگران پنج درصد( 5% )سهميه استخدامي به رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان، فرزندان جانبازان زير بيست و پنج درصد(25%) و فرزندان آزادگان كمتر از يك سال اسارت اختصاص دارد.
تبصره 1-4- ثبت نام و شركت در آزمون جهت رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها، فرزندان جانبازان زير بيست و پنج درصد(25%) و فرزندان آزادگان كمتر از يك سال اسارت الزامي بوده، ليكن از شرط سن و معدل معاف مي باشند.
تبصره 2-4 – رعايت شرط سني ، معدل، جنسيت، مقطع و مدرك تحصيلي و همچنين رعايت ساير شرايط مندرج در آگهي براي همسران و فرزندان رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه جهت ثبت نام و شركت در آزمون الزامي مي باشد.
تبصره 3-4 – بكارگيري نيروهاي مشمول تبصره هاي (1-4 و 2-4 ) فوق مشروط به ثبت نام و شركت در آزمون، حسب بالاترين نمرات فضلي بين ايثارگران مشمول و به ميزان سهميه تخصيصي بر اساس اولويت امتياز مكتسبه، ‌موفقيت در مصاحبه ، طب صنعتي و احراز شرايط عمومي گزينش امكانپذير خواهد بود.
تبصره 4-4- معافيت هاي مندرج در تبصره (1-4) اين بند صرفاً به ميزان پنج درصد (5%) سهميه موصوف بوده و پس از تعيين تكليف سهميه مذكور،ساير داوطلبان متقاضي استفاده از محل سهميه ياد شده به عنوان متقاضي عادي تلقي و درخصوص آنان رعايت شرط جنسيت، سن، مدرك تحصيلي و معدل الزامي خواهد بود.
تبصره 5-4 –مشمولین سهميه استخدامي بيست و پنج درصد( 25% ) ايثارگران شامل جانبازان، آزادگان فاقد شغل و فرزندان و همسران شهدا و فرزندان و همسران جانبازان بيست و پنج درصد (25%) و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان داراي يك سال و بالاي يك سال اسارت موضوع ماده (21) قانون جامع خدمات رساني به ايثارگران، توسط بنياد شهيد و امور ايثارگران معرفي مي شوند.
تبصره 6-4 – به استناد تبصره (2) قانون اصلاح بند "و" ماده( 44 ) قانون برنامه پنجم توسعه و اصلاحيه بعدي آن،‌ در‌صورت معرفي خواهران و برادران شهدا از سوي بنياد شهيد و امور ايثارگران در قالب سهميه استخدامي بيست و پنج درصد (25%) علاوه بر الزام به شركت در آزمون، كليه مقررات مندرج در آگهي اعم از سن، معدل، جنسيت، مدرك تحصيلي و ... براي آنان لازم الرعايه مي باشد.
تبصره 7-4- آن دسته از فرزندان شاهد، جانبازان/ آزادگان از كارافتاده كلي (مشمولين واجد شرايط حالت اشتغال) و فرزندان جانبازان / آزادگان از كارافتاده كلي كه علاوه بر سهميه استخدامي ايثارگران بيست و پنج درصد (25% ) با كسب حد نصاب قبولي امتيازات لازم در آزمون هاي استخدامي پذيرفته شوند، مي توانند همانند ساير فرزندان شاهد، جانبازان و آزادگان از شرط معافيت حداقل معدل و حداكثر سن بهره مند گردند. بنابر اين ثبت نام آنان بدون رعايت شرط حداقل معدل و حداكثر سن مجاز مي باشد.

5- شرایط مدرك تحصيلي:
مدارک دانشگاهی افرادي براي شركت در آزمون استخدامي قابل قبول است كه از طريق آزمون‌هاي سراسري دانشگاه‌هاي دولتي يا
آزاد‌ اسلامي، موفق به اخذ مدرك شده‌اند و يا از لحاظ ارزش علمي، مورد تاييد وزارت علوم، تحقيقات و فن آوري/وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي/ سازمان مركزي دانشگاه آزاد اسلامي‌ باشد.
تذكر 1: مدارك تحصيلي فارغ‌التحصيلان خارج از كشور بايد به تاييد اداره كل دانش آموختگان وزارت علوم،‌تحقيقات و فناوري
رسيده باشد.
تذکر 2:داوطلبان استخدام بايستي با آخرين مدرك تحصيلي اخذ شده و مطابق با آگهي استخدامي، درآزمون كتبي شركت نمايند. بديهي است در صورتي كه در هر يك از مراحل استخدام مشخص شود، فرد داراي مدرك تحصيلي بالاتر با تاريخ اخذ قبل از روز برگزاري آزمون بوده،ادامه ساير اقدامات مربوط به جذب متوقف و موضوع استخدام منتفي خواهد شد.

6- جذب و بكارگيري دانش آموختگان ممتاز و استعداد برتر دانشگاه‌ها:
دانش آموختگان با مدرك تحصيلي كارشناسي واجد شرايط يكي از ويژگي‌هاي نخبگي يا استعداد برتر كه از طريق بنياد ملي نخبگان تاييد و معرفي شوند، درصورت شركت و پذيرش در آزمون استخدامي و طي موفقيت آميز تشريفات استخدام از امتيازات ويژه منظور شده بهره‌مند مي‌گردند.(متقاضيان مي توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر به سايت بنياد ملي نخبگان www.bmn.irمراجعه نمايند.)

7-تعديل مدرك تحصيلي کارمندان شاغل درصنعت نفت:
كليه کارمندان شاغل پيماني و رسمي صنعت نفت که به منظور تعدیل مدرک تحصیلی متقاضی شرکت در آزمون می‌باشند در صورت دارا بودن مدرک تحصیلی در یکی از مقاطع و رشته‌های تحصیلی مورد نیاز مندرج در جدول شماره 1 می‌توانند ازطریق پايگاه اینترنتی ثبت نام نمایند. بديهي است پس از كسب حد نصاب لازم، فرايند تعديل مدرك، تابع ساير ضوابط موضوعه خواهد بود.
تذكر 1: اين كارمندان از احراز شرايط عمومي سن، معدل،جنسيت و بومي بودن معاف مي باشند.
تذکر 2: کارمندان متقاضی تعدیل مدرک تحصیلی می‌توانند جهت كسب اطلاعات درخصوص ضوابط و قوانين تعديل مدرك تحصيلي به امور اداري شركت متبوعه مراجعه نمايند.


ب) مراحل ثبت نام:
1- تكميل فرم و پرداخت وجه ثبت نام:
متقاضيان واجد شرايط مي‌بايست از تاريخ 94/11/12 لغايت 94/11/22 به سايت ثبت نام به نشاني اينترنتي www.ikorc.ir مراجعه و پس از ارائه اطلاعات درخواستي و واريز مبلغ 200000 (دويست هزار) ريال به صورت الكترونيكي و از طريق كارت‌هاي بانكي متصل به شبكه شتاب نسبت به تكميل فرم ثبت نام و اخذ كد رهگيري اقدام نمايند.
تبصره 1-1: مدت ثبت نام به هيچ وجه تمديد نمي‌گردد و متقاضيان بايد در مهلت تعيين شده نسبت به ثبت نام اقدام و از موكول نمودن آن به روز‌هاي پاياني خودداري نمايند.
تبصره 2-1: به ثبت نام‌‌‌هاي ناقص ترتيب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختي به هيچ وجه مسترد نمي‌گردد.
تبصره 3-1: متقاضيان شركت در آزمون بايد پس از پايان ثبت نام كد رهگيري خود را يادداشت و تا پايان مراحل استخدام نزد خود نگهداري نمايند.
تذكر مهم: از داوطلبان گرامي خواهشمند است به منظور اجتناب از بروز مشكل عدم تطابق اطلاعات ثبت نامي با اطلاعات داوطلب، كه در بسياري از موارد منجر به غير واجد شرايط شناخته شدن داوطلب خواهد شد پس از كسب آگاهي كامل از شرايط و ضوابط استخدام شخصاً اقدام به ثبت نام نمايند و از واگذاري اين مهم به ساير افراد خانواده، دوستان، آشنايان، متصديان كافي نت ها و غيره اكيداً خودداري نمايند.

2- مدارك مورد نياز:
داوطلب در زمان ثبت نام بمنظور سهولت دسترسي به اطلاعات مورد نيازجهت تكميل فرم ثبت نام، مدارك ذيل را آماده نمايد:
- آخرين مدرك تحصيلي يا گواهي فراغت از تحصيل مندرج در آگهي با قيد مقطع، رشته، گرايش تحصيلي، معدل و تاريخ فراغت از تحصيل مطابق با مفاد آگهي استخدام.
- كارت ملي
- شناسنامه
- كارت پايان خدمت وظيفه عمومي و يا معافيت دائم (ويژه آقايان)
- مدارك دال بر ايثارگري(حسب مورد بر اساس هر يك از موارد ذكر شده در اجزاء 1 و 2 ذيل بند د)
- مدارك دال بر بومي بودن يا شاغل بودن به صورت قراردادي يا پيمانكاري يكي از شركتهاي تابعه وزارت نفت(حسب مورد بر اساس هر يك از موارد ذكر شده در اجزاء 3و4 ذيل بند د)
- مدارك دال بر تاييد امكان بهره‌‌‌مندي از امتيازات مربوط به سهميه‌ها و اولويت‌هاي ويژه(حسب مورد بر اساس هر يك از موارد ذكر شده در جدول شماره 3 امتيازات ويژه)
- مدارك دال بر استفاده از تبصره‌هاي ذيل اجزاء 2 ، 3 و 4 بند الف.
- يك قطعه عكس اسكن شده 4*3
مشخصات فايل عكس ارسالي به شرح ذيل مي‌باشد:
- عكس 4*3 كه در سال جاري گرفته شده باشد(عكس تمام رخ)
- عكس اسكن شده با فرمت JPG باشد.
- اندازه عكس اسكن شده 150*200 پيكسل باشد.
- تصوير داوطلب بايد واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لكه باشد.
- حجم فايل ذخيره شده عكس نبايد بيشتر از kb 200 باشد.
- حاشيه‌هاي زايد عكس اسكن شده بايد حذف شده باشد.
- حتي الامكان عكس رنگي و داراي زمينه سفيد باشد.
- اسكن عكس از روي كارت‌هاي شناسايي(كارت ملي و شناسنامه و ...) قابل قبول نمي‌باشد.
- عكس خواهران بايد با حجاب و صورت كامل آنان مشخص باشد.

تذكرات مهم:
- در صورت ارسال عكس غير معتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شركت در آزمون از وي سلب مي‌گردد.
- باتوجه به مشكلات به وجود آمده در آزمون‌هاي قبلي، درخصوص اشتباه در ارسال عكس داوطلبان، كه اين موضوع اكثراً براي داوطلباني كه در كافي نت ثبت نام مي‌كنند رخ داده است،‌تاكيد مي‌گردد چنانچه ثبت نام خود را در كافي نت‌ها انجام مي‌دهيد، علاوه بر كنترل اطلاعات ثبت نامي،‌ حتما نسبت به كنترل عكس ارسالي دقت نماييد تا اشتباهاً عكس داوطلب ديگري به جاي عكس شما ارسال نگردد. بديهي است كه در صورت ارسال عكس اشتباهي از طرف متقاضي، فرد به عنوان متخلف تلقي و مطابق مقررات با وي رفتار خواهد شد.



3-دريافت كارت حضور در آزمون و زمان برگزاري آزمون كتبي:
- داوطلبان لازم است جهت دريافت و پرينت كارت ورود به جلسه آزمون از تاريخ 94/11/27 لغايت 94/11/28 به سايت ثبت‌نامwww.ikorc.ir مراجعه نمايند.
- آزمون استخدامي روز جمعه مورخ 94/11/30 در استان مركزي برگزار مي‌شود. (داوطلبان بايد يك ساعت قبل از شروع آزمون كتبي در محل برگزاري آزمون حضور يابند)
- ساعت شروع و محل برگزاري آزمون بر روي كارت شركت در آزمون، درج خواهد گرديد.


ج) مراحل استخدام، محتواي آزمون‌ها و ارزيابي:
1- از كليه داوطلبان استخدام آزمون كتبي شامل دروس عمومي (ادبيات فارسي، زبان انگليسي، كامپيوتر، هوش و توانمندي‌هاي ذهني) و دروس تخصصي مرتبط با مقطع و رشته تحصيلي به عمل مي‌آيد. (با وزن چهل درصد براي دروس عمومي و شصت درصد براي دروس تخصصي)
تبصره 1-1: ضريب دروس زبان فارسي و زبان انگليسي 1 و هوش و توانمندي‌هاي ذهني و كامپيوتر 2 خواهد بود.
تبصره 2-1: مواد آزمون تخصصي به شرح جدول شماره 2 مي‌باشد.
2-آزمون كتبي به صورت چهارگزينه‌اي و با احتساب نمره منفي براي پاسخ‌هاي نادرست محاسبه مي‌گردد.
3-از داوطلباني كه در آزمون كتبي حد نصاب لازم را احراز نموده باشند به ترتيب بالاترين امتياز به ميزان دو برابر، جهت انجام مصاحبه دعوت به عمل خواهد آمد.
4-مصاحبه در دو بخش فني/ تخصصي و ارزيابي روانشناختي انجام مي‌گيرد.
5- نفرات انتخاب شده مرحله آزمون علمي (كتبي) بر اساس جمع امتيازات كسب شده در آن آزمون و مصاحبه و امتيازات ويژه (در صورت داشتن شرايط) به ترتيب اولويت از بالاترين امتياز (با وزن هفتاد درصد براي آزمون كتبي و سي درصد براي مصاحبه)، در فهرست قبول شدگان سهميه تخصيصي قرار مي گيرند.
6- به تعداد يك برابر ظرفيت مجوز استخدامي، افراد پذيرفته شده در مرحله آزمون كتبي و مصاحبه به همراه نمرات اخذ شده در هر مرحله به هسته گزينش ذيربط معرفي مي شوند.
تبصره 1-6- در صورت مساوي بودن نمرات مكتسبه داوطلبان، ‌اولويت معرفي به گزينش به ترتيب با شاغلين قراردادي، بومي شهرستان و سپس بومي استان مي باشد.
تبصره 2-6- در صورت عدم تاييد افراد معرفي شده در فرآيند گزينش، نفرات ذخيره به ترتيب بالاترين امتياز به گزينش معرفي خواهند شد.
7- از داوطلبان انتخاب شده براي گزينش همزمان با انجام معاينات طب صنعتي،‌ آزمايش عدم اعتياد به مواد مخدر به عمل مي‌آيد. در‌صورت مثبت بودن قطعي تست اعتياد به مواد مخدر، بقيه مراحل استخدام متوقف خواهد شد.
تبصره 1-7– در صورتي كه تعدادي از افراد معرفي شده در مرحله طب صنعتي انتخاب نشوند،‌ به همان ميزان از نفرات ذخيره معرفي مي‌گردند.



جدول شماره (2): مواد آزمون تخصصي

مقطع و رشته تحصيلي
گرايش تحصيلي
مواد آزمون تخصصي
مهندسي شيمي
شيمي،پالايش،گاز،پتروشيمي، صنايع پتروشيمي،طراحي فرايند‌هاي صنعت نفت
انتقال حرارت– ترمودینامیک- مكانيك سيالات-كنترل فرايند- انتقال جرم و عمليات واحد 1و2-طراحي راكتور

مهندسي مكانيك
سيالات، جامدات، تاسيسات حرارتي و برودتي، ماشين آلات، ساخت و توليد
انتقال حرارت– ترمودینامیک- مكانيك سيالات– استاتيك- مقاومت مصالح- ديناميك
مهندسي برق
الكترونيك، كنترل و ابزار دقيق
مدارهای الکتریکی 1 و 2 - الكترونيك 1 و2 – سیستمهای کنترل خطی- تجزیه و تحلیل سیستم‌ها
قدرت
مدارهای الکتریکی 1 و 2 - سیستمهای کنترل خطی - بررسي
سيستم هاي قدرت-ماشين هاي الكتريكي 1و2
مهندسي ايمني صنعتي
مهندسی ایمنی با گرایش بازرسی فنی
ترموديناميك و مكانيك سيالات- متالوژي فيزيكي و مكانيكي -الكتروشيمي خوردگي- مقاومت مصالح و تست هاي غير مخرب
گرایش های ایمنی صنعتی ، مهندسی ایمنی با گرایش حفاظت فني
ریاضی و آمار مهندسی - بهداشت محيط كار- ايمني محيط كار
مهندسي بهداشت حرفه اي
-
ايمني در محيط كار- تهويه صنعتي - بيماري هاي شغلي – ارگونومي ‌- ارزيابي و مديريت ريسك
كارداني مكانيك
ماشين آلات، تاسيسات و ساير گرايش‌ها به جز نقشه كشي صنعتي،صنايع اتومبيل،مكانيك خودرو و تاسيسات بهداشتي
استاتيك -مقاومت مصالح –ترموديناميك-مكانيك سيالات
ماشين ابزار
استاتيك -مقاومت مصالح - اندازه گيري دقيق-علم مواد
جوشكاري
استاتيك -مقاومت مصالح –علم مواد-دروس اختصاصي جوشكاري (تكنولوژي جوشكاري-متالوژي جوش-تست هاي مخرب و غيرمخرب)
كارداني شيمي
صنايع پالايش، عمليات پتروشيمي، صنايع شيميايي
شيمي آلي-شيمي فيزيك – ترموديناميك- مكانيك سيالات- انتقال حرارت -موازنه مواد و انرژي
ساير گرايش‌ها به جز صنايع غذايي/قندسازي و توليد رنگ، كاغذ
شيمي آلي-شيمي فيزيك-شيمي تجزيه


د) سهميه‌ها و امتيازات ويژه:
1-بيست و پنج درصد(25%) از مجوزاستخدام به "جانبازان و آزادگان فاقد شغل، فرزندان و همسران شهدا، فرزندان و همسران جانبازان بيست و پنج درصد (25%) و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان يك سال و بالاي يكسال اسارت" بومي استان مركزي (حسب مفاد جزء 3 ذيل بند د) و از طريق هماهنگي با اداره كل اشتغال و كارآفريني بنياد شهيد و امور ايثارگران اختصاص دارد.
تبصره 1-1: به استناد تبصره (2) قانون اصلاح بند "و" ماده( 44 ) قانون برنامه پنجم توسعه و اصلاحيه بعدي آن،‌ در‌صورت معرفي خواهران و برادران شهدا از سوي بنياد شهيد و امور ايثارگران در قالب سهميه استخدامي بيست و پنج درصد (25%) علاوه بر الزام به شركت در آزمون، كليه مقررات مندرج در آگهي اعم از سن، معدل، جنسيت، مدرك تحصيلي و ... براي آنان لازم الرعايه مي باشد.
تبصره2-1: كليه معرفي شدگان توسط بنياد شهيد و امور ايثارگران اشاره شده در جزء فوق (جزء 1) مي‌بايست در مصاحبه فني/ تخصصي و روانشناختي شركت نمايند.
2- پنج (5) درصد از سهميه استخدام به رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه و همسر و فرزندان آنان، فرزندان جانبازان زير بيست و پنج درصد (25%) و فرزندان آزادگان كمتر از يك سال اسارت (از طريق شركت در آزمون استخدامي) اختصاص دارد.
تبصره 1-2:اختصاص سهميه به ساير داوطلبان پس از كسر سي درصد (30%) سهميه تخصيص داده شده به ايثارگران واجد شرايط (موضوع اجزاء 1و 2 ذيل بند د) محاسبه مي‌گردد.
3-افرادي كه حداقل داراي يكي از ويژگي‌هاي زير باشند بومي تلقي و مجاز به ثبت نام و شركت در آزمون مي‌باشند:
الف) داوطلبي كه متولد يكي از شهرهاي استان مركزي بوده و يا ديپلم خود را از يكي از شهرهاي استان مركزي دريافت كرده باشد.
ب) داوطلبي كه شهرستان محل تولد خود يا همسر وي يكي از شهرهاي استان مركزي باشد.
تبصره 1-3 :ملاك عمل در خصوص شرايط بومي بودن،آخرين تقسيمات جغرافيايي كشوري مي‌باشد.
4- شاغلين فعلي قراردادي و پيمانكاري يكي از شركت‌هاي تابعه وزارت نفت مستقر و ساكن يكي از شهرهاي استان مركزي نيز مجاز به شركت در آزمون مي‌باشند.

5- افراد ذكر شده در جدول شماره 3 درصورت شركت در آزمون استخدامي و كسب حدنصاب قبولي آزمون كتبي از امتيازات ويژه‌اي در مرحله آزمون كتبي يا مصاحبه (هر كدام به نفع داوطلب باشد) برخوردار خواهند شد:

جدول شماره (3) امتيازات ويژه:

رديف
عنوان
1
فرزندان كاركنان (شاغل،بازنشسته،از كارافتاده كلي دائم يا فوت شده) صنعت نفت
2
فرزندان كاركنان شاغل، بازنشسته، ازكارافتاده كلي دائم يا فوت شده (داراي سابقه خدمت اشتغال) در سمت‌هاي سازماني طرح‌هاي اقماري يا مناطق گرمسير(جنوب) يا خانگيران
3
فارغ التحصيلان دانشگاه صنعت نفت
4
افراد بومي
5
شاغلين شركت‌هاي پيمانكاري طرف قرارداد با شركت‌ها/واحدهاي تابعه صنعت نفت در فعاليت‌هاي مستمر و غير پروژه‌اي
6
نيروهاي طرح خدمت نظام (امريه) در شركت‌ها/واحدهاي تابعه صنعت نفت
7
نيروهاي قرارداد مدت موقت در شركتها/واحدهاي تابعه صنعت نفت
8
نيروهاي قرارداد مدت معين داراي سابقه خدمت در برابر سمت‌هاي سازماني شركت‌ها/واحدهاي تابعه صنعت نفت
9
دارندگان مدارج حفظ قرآن كريم وفق مصوبات شوراي عالي انقلاب فرهنگي

6- ارائه تعهد محضري مبني بر حداقل 10 سال خدمت در شركت پالايش نفت امام خميني(ره) شازند براي كليه پذيرفته‌شدگان الزامي مي‌باشد.
تذكرات مهم :
1- صرفاَ داوطلبان با آخرين مدرك تحصيلي اخذ شده و مطابق با رشته و گرايش‌هاي مندرج در (جدول شماره 1) مجاز به ثبت نام مي‌باشند و داوطلبان داراي مدرك تحصيلي در ساير رشته‌ها و گرايش‌ها مجاز به ثبت نام نمي‌باشند.
2-ثبت نام نهايي منوط به تكميل كليه مراحل و دريافت كد رهگيري از سيستم مي‌باشد. ‌پس از تاييد نهايي و پایان زمان ثبت نام، اطلاعات قابل تغيير نبوده و امكان ثبت نام مجدد نيز وجود ندارد،‌لذا در تكميل فرم ثبت نام در سامانه اينترنتي مربوطه دقت لازم معمول گردد.
3- فارغ‌التحصيلان داراي مقاطع تحصيلي بالاتر از مقاطع تحصيلي اعلام شده، مجاز به ثبت نام و شركت در آزمون استخدامي براي مقاطع تحصيلي پايين تر نخواهند بود. درصورت مشاهده به عنوان كتمان حقيقت تلقي خواهد شد و از ادامه روند استخدام آنان در هر مرحله‌اي كه باشد جلوگيري به عمل خواهد آمد.
4- تاريخ فراغت از تحصيل داوطلبان و پايان خدمت وظيفه عمومي و معافيت دائم و محاسبه سن داوطلبان، روز برگزاري آزمون مي‌باشد. چنانچه تاريخ فارغ‌التحصيلي، پايان خدمت نظام و يا كارت معافيت دائم داوطلبان بعد از تاريخ مذكور باشد مجاز به ثبت نام در آزمون استخدامي نخواهند بود و درصورت موفقيت در آزمون استخدامي موضوع استخدام ايشان منتفي خواهد شد.
5- چنانچه در هر مرحله اي از استخدام مشخص شود اطلاعات و مدارك ارائه شده خلاف واقع و يا مغاير با شرايط اعلام شده در آگهي استخدامي باشد مسئوليت آن برعهده داوطلب بوده و موضوع درخواست استخدام آنان منتفي خواهد شد. بنابراين لازم است اطلاعات
داده شده منطبق با شرايط مندرج در اين آگهي باشد و از ارائه اطلاعات غير واقعي جداً خودداري نمايند.
6-عدم حضور داوطلب در هر يك از مراحل آزمون كتبي، مصاحبه و تشريفات استخدام و دوره كارآموزي در موعد زماني مقرر (حسب مورد) به منزله انصراف محسوب مي‌گردد و هيچ گونه حق استخدامي براي داوطلب ايجاد نمي‌كند.
7- چنانچه در هر يك از مراحل استخدام، موضوع جذب و بكارگيري داوطلبين به صلاحديد شركت منتفي گردد افراد حق هيچگونه اعتراض و شكايتي نخواهند داشت و در روز برگزاري آزمون نيز تعهدنامه‌اي به اين منظور از متقاضيان اخذ و با ثبت اثر انگشت به امضاء داوطلب خواهد رسيد.
8- درصورت واگذاري شركت پالايش نفت امام خميني (ره) شازند به بخش غيردولتي استخدام و نحوه بكارگيري افراد از تاريخ واگذاري، تابع ضوابط و مقررات شركت‌هاي غيردولتي خواهد بود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 8814
  • کل نظرات : 215
  • افراد آنلاین : 46
  • تعداد اعضا : 4712
  • آی پی امروز : 609
  • آی پی دیروز : 645
  • بازدید امروز : 9,485
  • باردید دیروز : 6,605
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 87,355
  • بازدید ماه : 303,257
  • بازدید سال : 1,995,803
  • بازدید کلی : 50,919,641