زمان : روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ ۹۵/۷/۱۳ و ۹۵/۷/۱۴ براساس جدول زمانبندی و توزیع رشته ها .
مکان : ارومیه – بلوار آزادگان – خیابان رودکی – خیابان شهید
حضرت پور – جنب پارک قائم(عج) – فرهنگسرا و مرکز آموزش ضمن خدمت شهرداری
ارومیه .
موارد مصاحبه : مصاحبه پست های اداری در چهار حوزه ۱-
ویژگیهای شخصیتی ۲- مهارت ها ۳- دانش شغلی ۴- نگرش به شرح ذیل برگزار خواهد
شد .
* ویژگیهای شخصیتی شامل ۱- تسلط در برقراری ارتباط فن بیان ۲-اعتماد به نفس ۳-مدیریت تضاد ۴-فن مذاکره ۵-حضور ذهن و هوش .
* مهارتها شامل : ۱- آشنایی با زبان انگلیسی ۲-مهارت های هفت گانه ICDL ۳- گواهینامه های کاری ، شرکت در کنفرانس ها ، مقالات و … ۴- مهارت های ادراکی ۵- سوابق همکاری با مراکز پژوهشی و انجمن ها .
*دانش شغلی شامل ۱-آگاهی درون سازمانی ۲-آگاهی های شغلی
۳-آگاهی محیطی ۴-آشنایی با اهداف و ماموریت های شهرداری ها ۵- آشنایی با
قوانین و مقررات شهرداریها .
*نگرش شامل ۱-نگرش شغلی ۲-نگرش سازمانی ۳- سبک تفکر ۴- اعتقادی ۵- انسان شناسی
توضیحات :
*تمامی داوطلبین براساس جدول زمانبندی اعلامی بایستی با در
دست داشتن کارت ملی شناسایی و مدارک مرتبط با مصاحبه راس ساعت ۸ صبح در محل
مصاحبه حضور داشته باشند .
*نمره نهایی هر داوطلب براساس امتیاز آزمون کتبی با ضریب ( ۲ )
و امتیاز مصاحبه با ضریب ( ۱ ) محاسبه و داوطلبان براساس بالاترین نمرات
فضلی و در سقف تعداد مجوز در هر عنوان شغلی و هر شهرداری برای طی مراحل
گزینش معرفی می شوند .
*انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از موفقیت در کلیه
مراحل آزمون تخصصی ، مصاحبه و گزینش صورت خواهد گرفت و تا قبل از صدور
احکام استخدام پیمانی برای پذیرفته شدگان حقی ایجاد نخواهند شد .
*از پذیرفته شدگان مشاغل عملیاتی کاردان آتش نشان و راننده
وسایط نقلیه تندروی سنگین متعاقباً با اعلام قبلی آزمون عملی به عمل خواهد
آمد و این دسته از داوطلبین فاقد مرحله مصاحبه تخصصی می باشند .
*عدم حضور داوطلب در جلسه مصاحبه به منزله انصراف از آزمون
تلقی و با توجه به عدم امکان تکرار مصاحبه به اعتراضات بعدی ترتیب اثر داده
نخواهد شد .
جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک کنید
جدول توزیع رشته ها و زمانبندی مصاحبه پست های اداری آزمون استخدامی
|
ردیف
|
رشته شغلی
|
شهر مورد تقاضا
|
تاریخ مصاحبه
|
۱
|
کارپرداز
|
سردشت
|
۱۳/۷/۹۵
|
۲
|
مسئول دفتر
|
سردشت
|
۱۳/۷/۹۵
|
۳
|
کارشناس روابط عمومی
|
سردشت
|
۱۳/۷/۹۵
|
۴
|
کارشناس امور فرهنگی
|
سردشت
|
۱۳/۷/۹۵
|
۵
|
حسابدار
|
سردشت
|
۱۳/۷/۹۵
|
۶
|
کارشناس عمران
|
سردشت
|
۱۳/۷/۹۵
|
۷
|
کارشناس خدمات شهری
|
سردشت
|
۱۳/۷/۹۵
|
۸
|
کارشناس محیط زیست
|
سردشت
|
۱۳/۷/۹۵
|
۹
|
حسابدار
|
اشنویه
|
۱۳/۷/۹۵
|
۱۰
|
کارشناس عمران
|
اشنویه
|
۱۳/۷/۹۵
|
۱۱
|
حسابدار
|
بوکان
|
۱۳/۷/۹۵
|
۱۲
|
کارشناس نقشه برداری
|
بوکان
|
۱۳/۷/۹۵
|
۱۳
|
کارشناس عمران (۲نفر)
|
بوکان
|
۱۳/۷/۹۵
|
۱۴
|
متصدی آمار و اطلاعات
|
سیه چشمه
|
۱۴/۷/۹۵
|
۱۵
|
کارشناس فضای سبز
|
سیه چشمه
|
۱۴/۷/۹۵
|
۱۶
|
کارشناس عمران
|
سیه چشمه
|
۱۴/۷/۹۵
|
۱۷
|
کاردان امور رایانه
|
سلماس
|
۱۴/۷/۹۵
|
۱۸
|
کارپرداز
|
سلماس
|
۱۴/۷/۹۵
|
۱۹
|
انباردار
|
سلماس
|
۱۴/۷/۹۵
|
۲۰
|
کارشناس آموزش
|
سلماس
|
۱۴/۷/۹۵
|
۲۱
|
کارپرداز
|
خوی
|
۱۴/۷/۹۵
|
۲۲
|
حسابدار
|
پلدشت
|
۱۴/۷/۹۵
|
۲۳
|
جمعدار امین و اموال
|
فیرورق
|
۱۴/۷/۹۵
|
۲۴
|
متصدی امور دبیرخانه شورا
|
فیرورق
|
۱۴/۷/۹۵
|
۲۵
|
متصدی امور دفتری
|
فیرورق
|
۱۴/۷/۹۵
|
۲۶
|
کارشناس شهرسازی
|
فیرورق
|
۱۴/۷/۹۵
|